Hu jeda mej....

förstår inte att äldsta dottern, Maria, fyller 36 år idag! Jag är ju inte än äldre än vad jag var när hon föddes :)))

Nu vecka och det är Inge som skjutsar Marita och mig till jobben. Lite småkallt; -4,6 grader....

Full fart på jobbet, men jag tog mig tid att smsa Maria och gratta på födelsedagen samt ett sms till Tove på namnsdagen. Fia grattade jag via facebook.

Sedan läste jag igenom en rapport. Jag kan inte redigera i den för den är gjord i ett program, som jag inte har. Så författaren får rätta själv.

En av tjejerna i växeln har åkt på influensan, så nu får vi avbytare hjälpa till. Jag lovade att öppna växeln samtliga morgnar denna veckan + ett par lunchraster.

Fia ringt och allt var bra! Jag har ringt pappa och det vara bra med honom.

Inge varit och klippt sig idag. Det behövdes verkligen.

Fia hämtade oss. Jag bytte om och gick in till pappa innan vi alla (ej pappa) åkte till Maria.

Hon blev glad för presenten, som Fia och vi delade kostnaden på. Det var ett par Converseskor. Fia hade även köpt blommor.

Fikat och haft trevligt. Men våra telefoner fungerade inte. Hela 3 utslaget!! Maria lånade en grannes telefon och ringde kundtjänst. Först skulle de inte felanmäla, men till slut så.

När vi var på väg hem, gick våra telefoner igång. Jag ringde också kundtjänst hemifrån. Men de kunde inte se några driftstörningar där Maria bor. Kvarstår problemet imorgon vid 15-tiden, ska hon ringa igen. Men jisses alltså!! Telefonin ska bara fungera!!!!

Ute är det gråkallt och jag tycker det är lite småkyligt här inne också. På jobbet var det kallt idag och jag satt med min sjal runt mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0