Alla hjärtans dag ♥♥♥♥♥

Jaha, så var det då Alla ♥♥♥♥♥-s dag!! Ett himla dumt påfund måste jag säga. Här ska det köpas blommor och hjärtan för stora summor bara för att ...... ja, vadå??? Man bör faktiskt bry sig om varandra varje dag och inte  just en speciell dag.

Nog om detta! På jobbet har jag ägnat mig åt adressregistret hela dagen. Var ju en himla massa studsar vid utskicket i förra veckan.

Solen har lyst, men det har varit kallt. Kom även lite snö. Imorse var det förresten -16,2 grader!

Denna veckan är det Inge som skjutsar och Fia som hämtar.

När jag kom hem från jobbet gick jag in till pappa. Han var så glad över att koltrasten åter igen hittat till honom. Det är kärlek det!! Koltrasten blir så tacksam över lite bröd och pappa blir så himla glad.

Har sedan sett på "Hem till gården" samt ätit en omelett. Känner mig supertrött ikväll igen. Fattar det inte för jag lade mig ju tidigt igårkväll.

Men inte sova ännu. Ska se på TV. Inge skjutsade precis iväg Fia till Maria. Fia och Tove skulle ha en myskväll medan Maria, Lasse och Casper är på ishockey. Fia ville inte ta bilen för hon tycker inte om att sätta sig i en iskall bil. Så Inge skjutsar och hämtar. Tack för det! Även det är kärlek med ett stort ♥. Eller hur?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0