Vad trött jag är ikväll då

Inga problem att skippa datorn på morgonen. Har ju telefonen, så jag kan läsa nyheter där :) Skönt att sova en halvtimma längre.

Marita och jag trampade iväg ca 5.10. Lite småkyligt är det, trots att vi bara är i augusti. Lite småplock när jag kom.

Ringde pappa och allt var bra med honom. Gick sedan till biblioteket och fortsatte att "beta av" högarna.

Mia ringde. De hade det bra och skulle ut på sjön. 

Fortsatte på biblioteket efter lunchen. Till lunch hade jag ju med Fias laxrätt, som hon gjorde igår. Supergott!!!!

När jag cyklade mot vårt köpcentra strax efter kl. 14 blåste det massor. Höll faktiskt på att blåsa omkull vid ett tillfälle.

Från centrum och hem är det inte superlångt och jag kände först en regndroppe och så en till. Därefter öppnade sig himlens portar. Jag ljuger inte, men det störtregnade! hahahahahahahahaha... hade regnponchon i cykelkorgen, men det var ju ingen idé att ta upp den. Jag var ju redan blöt.

Inge skrattade åt mig när jag kom in. Bytte om och gick till pappa. Pratade en stund med honom och fixade en TV-kanal.

Fia var iväg till Norrköping med en kompis. Hon kom hem och bytte om för att åka till träningen med tjejerna (flickor -01). Därefter till sin egen fotbollsmatch.

Usch, är ju ingen skön kväll att spela fotboll i. Det blåser kraftigt och vi har  bara +14,8 grader.

Fick så himla ont i ryggen förut, men nu har det släppt. Då kom tröttheten istället. Får väl sätta tändstickor i gluggarna, så jag håller mig vaken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0