Utbildning idag

Fick lite sovmorgon idag! Gick upp ca 5.20 och gjorde mig iordning. Läste tidningen och åt frukost. Blev ju lite förgrymmad när jag såg valutgången. Men vad göra? Bara inse att de flesta verka gilla det blåa styret och att det är okej som det varit i fyra år. Men de har väl jobb alla och ingen i familjen som lever på a-kassan. Den blir man inte fet på, det kan jag garantera! Jag lider även med alla utförsäkrade som tvingas att söka jobb trots att de är jätte sjuka.

Inge skjutsade mig till jobbet och jag var där 6.50. Kollade igenom posten och fixade med lite. Ringde pappa och allt var bra!

Så började utbildningen i Office-paketet 2010. Först hade vi excel från kl. 9 till 12. Sedan en timmes lunch och därefter var det utbildning i Word. Allt är så nytt så det är sanslöst. Men det är väl bara att ge sig på det. Systemet är nog egentligen lite lättare, men det är ju bara det att allt det andra sitter ju i ryggmärgen.

Inge hämtade mig 16.10. Jag gick in till pappa och pratade en stund. Fixade även TV-kanalen åt honom.

Åt lite när jag kom in. Fia är på någon kurs eller vad det nu är :)

Just nu mulnade det på, men jag tyckte mig se solen på dagen. I rummet som vi satt i, finns det bara små fönster högst upp på ytterväggen.

Har ett par TV-program ikväll!



Får bli en delfinbild till! De är så fantastiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0