Blandade känslor

Imorse väckte jag Inge så han skjutsade mig och Marita till resp. arbetsplats. På plats ca 5.30. Gick igenom lite mejl.

Allt kändes helt okej så länge jag var själv. Sedan kom det några. Men det gick bra. Jag har varit rätt så neutral.

Ringde pappa och allt var bra!  Därefter gick jag till biblioteket och där var det massor! Fick sedan ett redigeringsjobb, som jag satte igång med.

Ute har solen lyst, men det  har blåst en nordostlig vind.

Jag hade satt upp mig på växelavbyte lunchen, men växeltelefonisten hade frågat en kollega om hon kunde ta rasterna. Så nu undrar jag vad vi ska ha kalendern till? Jag tänker inte gå in där och kolla och fylla i när jag ser att någon av tjejerna ska vara lediga. Så jag tog bara 20  minuters lunch idag (igen).

Fia hämtade mig och Marita ca 14.10. Hem och in till pappa. Han ville ha pepparkakor och Mariekex. Fia och jag åkte till Coop Extra.

In till pappa med hans fikabröd :) Ja, jag köpte mjölk också. Sedan in till oss. Fixade en räkning som kommit lite sent.

Fia varit och tränat tjejerna. Börjar bli lite kyligt med utomhusträning nu. Tror att de har sista matcherna på söndag, då det är cup.

Snart ska vi se på "Halvåtta hos mig" och så får det bli "Superstars". Efter det är det natti. Blev inte mycket sömn inatt, då jag hela tiden såg ett par mörka, ilskna ögon.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

hejsan!!

DU är helt otrolig som skriver blogg oxå, varje dag!!

Jag förstår inte hur du orkar ibland..

Dina dagar är verkligen full tecknade från morron till natta!!

EN STOR ELOGE TILL DIG!!!

KRAM / Hillevi

2010-10-04 @ 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0