Tack alla som läser min blogg (eller dagbok)

Först vill jag tacka Elisabet för inlägget! Det verkar som de gjort om lite här och det var därför som jag trodde att jag glömt trycka på "spara och publicera".

Gick upp ca 6.45 imorse och jag ljuger inte om jag säger att det "pissregnade" verkligen! Men hellre regn än snö! Upptäckte när jag gick till tvättstugan att Foppatofflor var inget bra på fötterna denna dag! Borde jag väl räknat ut eller hur? Så till nästa besök i tvättstugan var gummistövlarna på. Barnbarnen, som hade vaknat, följde med mig ut. Ja, även gubben min var vaken. Han hade beställt väckning av mig 7.45 och jag lydde order. Det var nämligen Formel I på TV:n.
Barnbarnen vinkade åt pappa när vi sprang tillbaka in. Biltävlingen försenad på grund av regn i Korea! Så vi åt frukost! Jisses, jag förstår inte att Tove orkar äta 3 smörgåsar, men det gör hon. Diskat och så ut till tvättstugan igen. Ungarna stannade inne. Jag var även in till pappa och pratade en stund. Fyllde på dosetten.

Så var jag klar med allt i tvättstugan ca 11.30. Avbokade nästa tid, för den behövdes ju inte. Fixade chicken nugget och ris till lunch. Fattar inte var Tove gör av allt!!!! Roligt att hon äter! Casper äter ju också, men inte alls som Tove.

Sedan kom Maria och Fia. De hade haft en toppentrevlig kväll hemma hos en spelarkompis. Sedan fortsatte många av dem på Harrys  och däribland våra döttrar. När de promenerade hemåt hade de sällskap av Lasse. Han såg till att de kom hem. Tryggt med en sådan kille :))

Tjejerna och barnbarnen åkte till Caspers innebandyträning. Inge och jag tog en tur med bilen. Regnade även då. När vi kom hem skalade jag potatis.

Vi åt sprödbakad torsk idag och det var jätte gott.

Fia åt när hon kom hem. Ja, hon följde med Maria till Maxi så därför kom hon sent hem.

Nu är jag himla trött, men det ska man väl vara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0