Stort TACK

Först och främst vill jag bara säga: STORT TACK till Hillevi för allt beröm jag fick! Men vet du vännen; man hinner och gör det man känner att man orkar! Ibland är jag bara så trött, så då gör jag det jag "vill". Vill ju bara finnas till för alla mina vänner! Sådan är jag!

Imorse tog Stefan det mycket lugnt! Han blev så himla snopen när vi kom ut från porten och såg det vita!! Men vad är det där, sade både han och Marita! Det är liksom snö, svarade jag, som var uppe vid 23.45 och besökte toan och såg "eländet". Ja, för nu tycker jag att det är ett elände, men om vi kommer fram emot jul så är det helt okej med lite snö!!!!

Som vanligt sista tiden, så var det full fart när jag kom till jobbet! Ringde pappa omkring kl. 9. Allt var bra med honom!

Vi har haft enhetsmöte från 9.30 till ca klockan 11. Lunch och så fortsatte jag med min redigering.

Gick inte till vårt bibliotek för  jag hade fullt upp med mitt! Så på måndag har jag säkert en hel del.

Men vad ska jag skriva om nu då???? Tror att min skrivarlust försvann in i skogen eller??

Jo, Linköping har ju invaderats av en massa vildsvin!! Vad ska man göra för att stoppa deras framfart?
Det gäller att skjuta galten först. Tydligen så har suggan massor att säga till om, så henne ska man skona mot smällen! Detta har jag hört i andrahand, men det låter troligt.

Vädret då??? Jo, det blev en solig dag och snön låg kvar i skuggan! Blåsten ökade en hel del på eftermiddagen, men....

Stefan och Marita hämtade mig ca  kl. 14.10! Direkt hem och jag kollade läget. Inge satt vid datorn och Fia var iväg och hämtade Tove och Casper. Jag gick in till pappa. Han kollade på tennis.

Men nu är jag trött!! Ska inte sova för jag ska in till pappa och ändra kanal åt honom. Dock kan jag säga att veckan har varit tuff och det är mycket som snurrar runt i skallen på mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0