Ny vecka – nya utmaningar

Vaknade före kl. 4 imorse och kunde inte somna om. Så jag gick upp och vad fick jag se? Jo, tidningen hade kommit! Det var nog den som väckte mig. Gjorde mig iordning och åt frukost. Så trevligt att få läsa tidningen samtidigt :))

Stefan körde Marita och mig idag. Jisses så halt det var vid garagen. Jag höll på att halka omkull :) Blev så snopen för det var +1 grad. Stefan körde lugnt och tryggt. Tack för det!!!

Full fart på jobbet. Gjorde matsedeln och givetvis så glömde jag ändra veckonumret!! Annars var allt okej.

Ringde pappa och allt var bra! Sedan pratade jag med Inge och lite senare med Fia. Gick ej till biblioteket idag, då mitt egna upptog min tid. Tar tidskrifterna imorgon istället.

Blåst idag och inte så mycket sol. Inge och Fia varit till Arbetsförmedlingen.

Stefan och Marita hämtade mig 14.10. Direkt hem och jag gick in till pappa. Pratade en stund med honom. Ska gå in och fixa kanalen på TV:n så han får se LHC. Men innan dess kan han ju gläppa lite.

Fia har precis gjort en kladdkaka. Och så hade vi inget fluorsocker hemma, men det har ju inte så stor betydelse.

Fick förresten ett par kängor av min chef idag. Ska se om Tove kan ha dem.

Har kollat på "Hem till gården". Faktum är att än så länge fungerar min stationära dator. Bäst att passa på.

Nu säger jag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0