Mycket att göra

Åkte med Stefan och Marita även imorse. Full fart på direkten det vill jag lova! Har så mycket rapporter så det är sanslöst. En rapport som redan tryckts ska göras om pga. upptäckta fel i den.

Så har jag fått nya rapporter för redigering. Ja, ja, kan ju inte mer än jobba! Var ner till källaren och letade material också.

Ringde till pappa och allt var bra! Har även pratat med Inge.

Hann inte med biblioteket idag, men får ta det imorgen. Och då är de säkert massor, men vad göra!

Mulet och kallt idag. Jag hoppas att det inte blir snö ikväll eller snöblandat regn. Det är för tidigt. Till jul kan snön få komma :))

Bytte av i växeln/receptionen efter min lunch.

Trodde faktiskt att jag skulle få klart rapporten som redigeras om, men när jag gjort pdf-fil så upptäckte jag att korsreferenserna ställt till det igen. Det blir sidbrytningar där det inte ska vara några. Så nu får jag sitta och ta bort alla korsreferenser. Ändå så jobbade jag till klockan 16 idag! Fia var snäll och hämtade mig. Var in och köpte TV-tidningen + Aftonbladet.

In till pappa när vi kom hem. Pratade en stund med honom och fixade TV:n

Sedan in till oss. Inge och jag kollat på "Hem till gården".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0