Blip.se ska läggas ner

Idag skjutsade Inge oss till arbetet. Var halt ute, men Inge tog det lugnt!

Full fart på jobbet. Känns lite som ett kaos nu för rapporter är tryckta och rapporter redigeras. Kicki kom åter idag och det var kul. De haft det bra!

Ringde pappa och allt var bra med honom. Inge var då in med tidningen och sedan skulle han klippa sig.

Och jag har jobbat på. Var även till biblioteket för det hann jag ju inte i fredags. Efter lunch satte sig en författare hos mig och vi gick en rapport gemensamt. Jag hoppas verkligen att den kan skickas på tryck i morgon. Var tvungen att skicka hem wordfilen för jag fick inte sidfoten att fungera. Hemma har jag ju gamla versionen kvar (alltså av Office-paketet).

Fia hämtade oss. När vi kom hem, gick jag till pappa och Fia gick till tvättstugan. Hon tvättar sin vinterjacka idag och den tar tid i tumlaren.

Varit soligt, men kallt idag.

Sedan åkte Fia och jag till köpcentrat och handlade lite.

Åt lite när jag kom hem. Därefter satte jag mig vid datorn och gick först av allt in på blip. Där fick jag en chock!! TV4 lägger ner blip!! En sida som jag varit medlem på i många år nu. Har till och med en klan där och jag har hittat massor med nya vänner! Så nu är en namnlista igång och jag hoppas att vi kan få de som bestämmer att tänka om!

Nu ska jag se på "Hem till gården".


Kommentarer
Postat av: Björn

Dålig stil av TV4!!!



Så lågt!

2010-10-26 @ 15:59:56
Postat av: frida

kikar in och önskar dig en fortsatt bra tisdag! :)

2010-10-26 @ 16:09:26
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra idag?:)

2010-10-26 @ 16:21:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ja, du Björn! Det är väldigt dålig stil av TV4. Och ännu argare blir jag när jag läste att de har köpt rättigheterna till Big Brother! Sådant skitprogram kan de lägga pengar på!

2010-10-28 @ 18:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0