Just nu känns allt så ytligt

Men fy alltså! Jag tappade lusten för datan! Det bara ramlade över mig, så jag får nog sjutton ta en paus. Men det är klart jag vill ju skriva av mig, så bloggen får jag väl hålla igång med. Har faktiskt väntat på att detta skulle komma någon gång och det kom nu!

Vaknade före kl. 4 och gick upp. Gjorde mig iordning och åt frukost. Hörde porten öppnas och tänkte: Yes! Idag kommer tidningen i tid. Men det var inte tidningen. Det var en granne som tog en morgonpromenad. Han kan visst inte sova den mannen. Ja, det är  han som kör in på gården med sin bil och smäller i bildörrarna. Han är 70 år men visar ingen hänsyn.

Idag var det Stefans tur att skjutsa oss. Gissa om det regnade!! Det forsade vatten överallt.

Varit si så där på jobbet idag. Inte supermycket att göra coh det hatar jag! Ska vara många bollar i luften. Men snart drar allt igång, så då  hinner man knappt att andas.

Med pappa var allt bra. Och Fia kom iväg till skolan med Casper imorse.

Regnet upphörde och det blev en mulen dag.

Stefan och Marita väntade på mig när jag kom ut 14.05. Jag gick in till de mina först. Fia  hade stekt kycklingfiléer till sig. Luktade himelskt gott!

Jag gick in till pappa och pratade en stund. Han hade ätit och skulle se på någon gammal fotbollsmatch. Bra att han gör det!

Jag kollade på dagens avsnitt av "Hem till gården".

Nu så säger jag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0