Har ju inte något att skriva om

Morgonen var precis som vanligt. Jag vaknade innan klockan ringde!!!! Stefan skjutsade oss även denna morgon. Min man han sov så hårt så! Men inatt var han uppe och sprang!

Varit fullt upp med en massa olika projekt på jobbet. Gillar ju det, så det passar mig som handen i handsken.

Regnet satte igång vid 7-tiden igen och det regnade massor!

Växelavbyte efter morgonfikat. Passade på att ringa pappa och allt var bra med honom Bägge döttrarna har ringt och även Inge. Man är populär :)))

Biblioteket fick också ett besök och det var en hög med tidskrifter. Så blev det lunchdags. Hade med mig den maten, som Fia lagade igår och det var supergott! Tunna kycklingfiléer, strimlad bacon, purjolök, tomat och matlagningsgrädde!

Arbetade till ca 14.10 (okej jag gick kanske 2 minuter innan, men jag hade bara 20 minuters lunch). Stefan och Marita stod så snällt där ute och väntade på mig. Hem och in till oss. Flickorna var iväg och fixade något. De hade tidigare varit till Folkungaskolan och haft lite kul med några kompisar till Tove och Casper.

Jag gick in till pappa och pratade en stund med honom. Fixade TV-kanalen till kvällen.

När jag kom åter hade Fia och Tove kommit hem.

Jag käkat lite samt sett på "Hem till gården".

Thomas kommer och hämtar Tove. Casper är hos sin kompis och han ska också hämtas. Nu är Thomas ledig i två dagar och ska ha barnen.



Kinesiska klockor i min rabatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0