Fattar inte varför gårdagens blogg inte kom in

Sovit urdåligt även natten till idag! Blir galen snart alltså. Vaknade ca 00.15 och låg vaken och vred mig. Cirka 2.30 gick Inge upp och stängde dörren till sängkammaren. Jag var faktiskt på väg att somna precis då, men blev klarvaken. Först när klockan var omkring 3.45 somnade jag till. Och det var ju kul. För klockan ringer 4.15! Ikväll ska jag försöka vara  uppe lite längre och se om jag sover bättre då.

Inge skjutsade oss idag. Var lite småhalt på sina ställen. Snöat till och från under dagen och så har det blåst. Inget skönt alltså!

Ringde pappa och allt var bra! Men han ville veta var jag gömt dosan till TV:n. Han tycker den är bättre. Men jag sade till honom att den ska inte använda för alla program utom ett går vi boxern. Inte lätt för honom att förstå detta.

Kollade in på min blogg från jobbet och såg att gårdagens inte kommit in. Den fanns ju där och jag vet att jag tryckte på "Spara & publicera". Märkligt alltså!!

Haft en massa småplock idag så dagen gick snabbt. Fia hämtade oss. Hon glömde köpa saffran så vi stannade till vid Hemköp. Tog en himla tid.

När vi kom hem så gick papperkassen sönder. Vilken tur att inte Rapsoljan gick sönder. Gick in till oss och bytte om innan jag gick till pappa. Han satt och kollade på ishockey, men följde med mig ut i köket. Vi bockat för vilka dagar han ska ha mat från hemtjänsten. Pratade en stund.

Sett på "Hem till gården". Inge och Fia åt potatisbullar och bacon. Jag tar med mig i matlåda på onsdag.

Ska se lite på TV:n ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0