Brr, vintern kom väldigt tidigt i år

Wow, inatt sov jag underbart skönt! Sov till klockan ringde! Undrade vad det var som lät! Kopplade inte alls först :) Men det behövde jag! Hinner ju verkligen med det jag ska ändå. Så fick jag ännu en överraskning när jag satt här vid datorn. Porten öppnades ca 4.50 och jag tänkte att nu har väl grannen snett ovanför varit ute och gått igen. Men det var morgontidningen!!!!! Vet inte när den kom så här tidigt sist. Det är nog två månader sedan. Jag fick alltså läsa en morgontidning!

Stefan skjutsade oss. Jag frågade varför han inte stannat och sett klart "El classico". Han kände sig lite förkyld och förstod att Barca skulle vinna :))

Gått igenom nya deltagare. Sedan gick jag ner i källaren och tog upp två backar med namnbrickor som vi hade haft vid konferensen i januari i år. Vi uppmanar ju alla att lämna sina namnbrickor. Så jag plockade bort namnen. Nu är de redo att användas igen :))

Ringt pappa och allt var bra. Han hade också fått en tidning idag!!! Vi förstod ingenting. Så jag ringde Inge och sade att han behövde inte gå till pappa. Men han kunde ta hans sopor när han gick med våra!

Var till biblioteket där det idag fanns en hel del.

Soligt ute, men nordlig vind. Den avtog dock, vilket var skönt. Arbetade till 14 och Stefan och Marita väntade på mig. När jag kom hem och varit in med väskan gick jag till pappa. Sedan tog jag en kort, men rask promenad. Solen lyste ju fortfarande och blåsten hade verkligen mojnat.

När jag kom åter, åkte Fia iväg på ett ärende. Jag tog en dusch och så var det dags för insmörjning när jag torkat. Så himla skönt det är efteråt. Känner ju att kroppen verkligen behöver krämen. Och i synnerhet nu när det är så kallt!

Vi har just nu -12 grader. Natten blir nog kall den med. Brr...... väldigt tidig vinter i år!

Ska ta en sväng till pappa och byta kanal åt honom på TV:n. Han ska se på LHC.



Ovanstående foto tog jag ut från mitt fönster mitt på dagen idag!



Och denna tog jag på min promenad. Tyckte det såg ut som att tre människor satt på bänken :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0