Längtar efter varma och soliga dagar

Jag tog pappas bil till jobbet idag. Full fart direkt. Packade sedan ner namnbrickorna i resväskan. Mer gick det inte att få i den :)) Så det får bli en väska över axeln även denna gången.

Kollade på den rapporten som jag fått veta hade fel titel. Så  himla skönt, men felet berodde inte på mig. Har inte fått riktigt klart för mig om den ska tryckas upp på nytt eller om det räcker med att den som kommer på webben blir rätt.

Ringde pappa och allt var bra med honom.

Hade pratat med Maria innan. Hon ska vara med på körning i simulatorn och även Lasse.

Fia har också ringt mig och till och med Inge hehehehehe....

Mulet ute och inte alls så skönt. Arbetade till kl. 15. Men inte kom jag iväg då inte. Blev haffad på vägen. Till affären för att handla lite till pappa. Var även till apoteket för jag skulle hämta ut allergitabletter till mig. Då har de ändrat! Zyrilex ingår inte i högkostnadsskyddet längret! Så då fick det vara. Får byta sort, svårare är det inte. Så har de ju gjort förut på Apoteket, men nu när inte staten har hand om det längre, så blir det andra bullar av.

Träffade ett par före detta grannar på parkeringen, så vi pratade en stund. Hem och in till pappa med hans varor. Pratade en stund med honom innan jag gick in till mig. Så fort jag bytt om, satte jag mig vid datorn och skrev till Vårdcentralen om ett nytt recept.

Fia är ute med jobbarkompisar och äter. Kul alltså :))

Har duschat och känner mig nu så där lagom trött. Men än ska jag inte lägga mig :))

Solen kom nu ikväll, men det blåser. Tänk om vi ska blåsigt hela sommaren?!?! Då blir det inte roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0