Gullvivorna blommar!

Hade ju faktiskt räknat med att cykla imorse, men när jag kom upp var det -3,5 grader! Så det blev bilen idag. Var på jobbet klockan 5.15! Massor att ta tag i och det var skönt! Solen lyste in i rummet och värmde min nacke :))

SMS:ade Fia vilken bil jag tog (pappas). Hon tog vår idag.

Ringde pappa efter fikat och allt var bra med honom. Därefter ringde jag Inge. Han skulle ringa och kolla försäkringsbolag vad gäller pappas bilförsäkring. Jag gick till biblioteket och där var det en STOR hög med tidskrifter. Jag som bara missade fredagen! Tog drygt en timme att göra dem. Sedan var det lunch.
 
Tid över så jag och en kollega tog en rask promenad på 10 minuter. Vi såg gullvivorna i full blom och de hade  höga skaft! Borde plocka av för snart klipper de väl gräset där. Ja, jag såg att de klippte gräset på ett annat ställe när jag åkte hem.

Arbetade till klockan 15. Var bara in en sväng i vårt köpcentra. När jag kört in bilen, gick jag in till pappa en sväng.

Sedan in till oss. Inge kollade på Live-fotboll. Jag käkade lite och sedan satte jag mig vid datorn och kollade på några avsnitt av "Hem till gården".

Fia ringde och bad mig fixa en macka för hon hade fått veta att tjejernas fotbollsträning började ikväll. Blev väldigt tajt och stressigt för henne!

Hon kom nyss hem och det hade varit 8 tjejer på träningen.

Soligt har det varit och lite blåsigt (som vanligt). Luften är ännu kall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0