Blogg eller är det dagbok

Hörde något i omklädningsrummet innan jag skulle börja träna idag! Det var två tjejer som diskuterade blogg. Den ena berättade om någon kompis som skriver sin blogg som en dagbok och skriver om allt. Jisses tänkte jag! Det gör ju även jag. Så jag fick mig en tankeställare. Ska nog inte skriva så himla mycket och utelämna min familj så som jag gör.
En och annan bild lägger jag nog in och sedan får det bli lite tankar och funderingar om dagen som varit.

Och denna dag har varit bra. Jag var och tränade efter jobbet och jag fick lära mig en ny maskin. En som är för baksidan av låren.

Funderar även på detta med ishockey. LHC spelar just nu och de möter ju Västra Frölunda. Jag har inte nerver att kolla, men jag hör ju att LHC har massor med målchanser. Men det blir inte mål!!!! Västra Frölunda har däremot gjort 2 mål och då är det ändå på bortaplan. Nej, det är nog kört för LHC. De kan inte bli svenska mästare! Det är bara att inse.

Är det någon som har något att invända om mitt beslut, så skriv jätte gärna en kommentar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0