Sommar, sommar....

Vaknade före 4 även denna morgon! Vi hade +11 grader, så det såg ju lovande ut. Var på jobbet 5.20. Körde igång och svarade på några mejl. Sedan tog jag stavarna och gick ut i en halvtimme. En underbar morgon (igen). Stannade till vid dammen och iakktog hägern.

Sedan in och fortsatte jobba. Fick en rapport lite senare. Den var på engelska med en himla massa foton.

Fia ringde och ville komma till mig och äta lunch när hon slutade. Det var helt okej.

Ringde pappa och allt var bra. Inge ringt. De har nu börjat byta ut bräder i vårt plank på baksidan.

Biblioteket sedan. Inte så mycket där.

Ja, nog blir man glad när solen skiner! Men vissa tar sig friheter och tar extra lååååååånga lunchraster och sitter i solen.

Fia kom ca 12.40 och då åt vi. Vi satt ute i solen och det var helt underbart. Fia åkte sedan och hämtade Alicia. De skulle till Toves Fritids där det var Melodifestivalen. Vet inget om hur det gick för Fia och Tove har inte kommit hem ännu. Tove ska sova här inatt.

Jag arbetade till strax före kl. 15. Hem och hämtade Inge och så åkte vi till Maxi. Gick bra att handla för det var inte så mycket folk.

Hem och in med varorna. Sedan till pappa med hans varor. In och käkade lite. Diskade och så tillbaks till pappa med pengar till städhjälpen, som kommer imorgon.

Sedan har jag dammat och gjort iordning på badrummet. Inge dammsuger och torkar golven imorgon.

Nu ska jag koppla av med något spel på datorn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0