Skapa en blogg

Ja, det kan väl vem som helst! Det gäller nog bara att ha skrivandets tålamod eller hur man nu ska uttrycka sig. Jag har nog lätt för att skriva om min dag.

Men min dag på jobbet var inte så jätte spännande för det var så himla lugnt. Hatar sådana dagar. Vill ju ha full rulle!

Så Fia hämtade mig 12.35 och vi åkte och köpe en ny vaxduk till altanbordet. Sedan blev det lite växter till krukorna på altan.

Hem och strax efter så kom Tove från sitt fritids. Jag var bort till pappa en stund. Sedan planterade jag växterna.

Maria hämtade Tove ca klockan 17.10. Då var grillen igång.

Av våra underbara grannar fick vi en flaska Ozo eller Ouzo. Vet inte hur det stavas, men gott är det :)) Jag älskar lakrits....

Nyss skickade Fia iväg ett mejl till Jonas.

Jag är super-dupertrött ikväll och jag blir så himla arg över det.



Kolla in trollungen Sofia!!

Kramizzar Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0