Linköpings nya flygvapenmuseum

Hade satt mobilen på väckning 5.15 imorse, men redan 4.35 vaknade jag! Och det av en fluga!!! Jag slog och fäktade, men han gav sig inte, så jag gick upp och gjorde mig iordning. Cyklade till jobbet, så jag var där 6.10. Inga rapporter som väntade. Endast lite adressändringar och nya prenumeranter.

Bytt av i växeln alla raster. Ringde pappa ca 9.40 och allt var bra! Fia ringde  ju skapligt. Casper kom till henne före kl. 7. Tove följde med Maria till jobbet idag.

Jag var till biblioteket och där tog det lite tid. Sedan lunch och så växeln.

Märks att många gått på semester nu för det är lugnt i korridorerna.

Jag cyklade hem ca 14.50. In till pappa och pratade en stund. Sedan in till Inge, som berättade att han, Fia och Casper besökt nya flygvapenmuseumet. Det var verkligen häftigt där!

Casper fick sätta sig i en drake och fick även en hjälm på sig:



Jag tycker att han är störtskön!!



En stor liten kille i ett riktigt flygplan :))

Så hade de gjort något som liknades vid ett fallskärmshopp:




Kolla in håret på dem och byxorna på Fia!

Måste nog se till att göra ett besök där vid tillfälle. Kolla även in Inge tillsammans med Casper:



Suttit ute hela kvällen och njutit av sommarkvällen. Mycket svårt att gå in. Okej då! Jag tog min lilla lap-top och satt och kollade på flera avsnitt av "Hem till gården". Till det så är den lilla lap-topen kanonbra, men att läsa eller annat så är den inte så bra.

Kramizzar och ha en trevlig fortsättning på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0