Oh, vad jag saknar vårt köksbord

Hade jätte svårt att somna igår kväll och har inte sovit så mycket alls. Men så är det!!! Bara att gilla läget. Gick upp före kl. 7 imorse. Läste tidningen och sedan datorn. Saknar köksbordet när jag läser tidningen och när vi ska äta. Frukosten äter vi på var sitt håll.

Ringde pappa ca 9.15. Då kom Inge upp. Fia sov till ca kl. 10 idag! Började att städa badrummet och sedan köket. Trodde att vi skulle få hem köksbordet idag, men inte. Så då tvättade jag köksfönstret i stället! Städningen får vara till imorgon.

In till pappa och allt var bra med honom. Regnat till och från idag och så har det blåst.

Sedan åkte vi alla en sväng, som slutade i Falerum. In på Klädhuset där, men jag hittade ingenting. Fia hittade något, som hon ville ha. När vi kom åter till stan, handlade vi först på Coop Extra och Fia var sedan in på Hemköp.

Fikade när vi kom hem. Jag var bara in och hjälpte pappa lite innan fikat. Gjorde baugetter med skagenröra. Så himla gott.

Ikväll har vi ätit revbenspjäll och potatissallad. Är väl inget som jag direkt älskar och framför allt inte att äta i vardagsrummet. Var ju inget superväder, så vi kunde sitta ute på altan.

Men imorgon kanske vi har bordet här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0