Njuter.......

Finns inte mycket att skriva om idag. Men jag NJUTER!!!!!!
Lämnade in corren till pappa innan jag och Inge åkte till Berg! Fia, Mia och barnen hade åkt till Vätterviksbadet. Inge och jag tillbringade ca 2½ timme i våra brassestolar, studerandes de som slussade! Alltid lika roligt.
När vi åkte hem, såg jag ut som en tomat i ansiktet!
Fia kom hem och vi beställde mat från Kina/Thai-restaurangen! Fia och jag åkte och hämtade det. När vi kom hem, satt grannfrun här. Hon bjöd på någon italiensk likör. Som tack fick hon ris av oss.
Sitter här ute på baksidan och njuter av värmen! Just nu har vi +29 grader! Svetten lackar om oss.
Snart ska Fia åka till Norrköping och vara ledare på Stadium Sports Camp. Hon ska hämta upp en kille innan!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth med *Vendela*, Vilda, *Vega*, Ville och Vilja

Tack detsamma! Låter som en mysig dag!

2010-07-03 @ 21:14:14
URL: http://www.zoieli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0