Idag tog jag årets första dopp

Sovit dåligt fram på småtimmarna pga. värmen! Men det gör inget!!!! Älskar vädret som det är nu. Dock sov jag till 7.40 och då blev det full fart. Hade ju tvättstugan från kl. 7. När jag kom ut dit, var där fullt med tvätt! Blev lite sur, men insåg att det var grannen som  har 3 små barn i åldrarna 6 och 3 år + en liten baby på 3 månader! Jag plockade ihop deras tvätt och ställde i korriodoren. Hon kom när jag var ute nästa gång och bad så mycket om ursäkt!

Var in till pappa med  hans tvätt och fyllde på medicindosetten. Allt bra med honom. Nästa gång jag gick till tvättstugan hällde jag tvättmedel i sköljmedelsfacket (igen). Det var bara att hälla på vatten.

Väckte Inge kl. 10 för då var det frukost. Diskat och gjort iordning. Gick ut och hämtade in det sista. Bestämt med Maria att vi skulle hämta henne och barnen när jag var klar i tvättstugan.

Vi åkte till Berg och ungarna längtade verkligen efter att få bada. Casper kan ju inte simma, med kuddarna på armarna så går det bra. Han hoppade från kanten och rätt i kanalen. Även jag badade. Tove simmar ju så himla bra! Fick höra att det var 24 grader i vattnet!



Här har vi Casper, Maria och Tove!



Och här har ni mig!!!



Även hundar gillar att bada :))



Casper och Inge kollar läget!

Som ni förstår så har vi haft några härliga timmar både på land och i vattnet.

Fia ringde nyss och hon hade det bra! Känns ju skönt att veta!

Nu ska jag och Inge äta bruna bönor och stekt fläsk. Gäller att passa på när vi är ensamma!


Kommentarer
Postat av: elisabet öström

det där såg skönt ut kram

2010-07-04 @ 21:00:15
Postat av: Gunilla

Det var underbart!!!

Kramizzar

2010-07-05 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0