Ett besök i Vadstena

Alltså jag tänker inte bli långrandig och berätta om min första lediga dag (utav fem veckor), men.....

Efter frukosten så åkte vi mot......




böljande linfält!!! Visst ser det ut som vatten eller hav?!?!

Till slut så hamnade vi i Vadstena!



En mycket idyllisk sommarstad!
Jag har aldrig tidigare lagt märke till de utsnidade figurerna på slottet tidigare, men idag gjorde jag det:



Vi lämnade Vadstena och åkte vidare mot Gränna! Där tog jag denna bild som vetter mot Visingsö:



Vi har haft en underbar första dag på min semester. Jag är medveten om att min man har mer än 300 lediga dagar utan mig vid sin sida. Han hatar verkligen livet som arbetslös! Det har jag förstått nu ikväll. Jag skäms över att säga att jag har fem veckors semester! Men tyvärr kan jag inget göra. Jag röstade inte på de som valet sist.....

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0