Så var konferensen slut och det är jag med :)

Det blev inget skrivet igår för jag och Fia kom inte hem förrän 00.45! Inge hämtade oss och vi skjutsade ett par tjejer till deras hotell. Jag mer eller mindre dök i säng och när klockan ringde imorse, blev jag inte glad.

Maria Möller underhöll igår och hon var verkligen uppskattad. Sedan var det dans till ett Coverband från Linköping. Och så blev det ju ett glas vin till eller två.....

Vad gäller gårdagen så var det väldiga tågförseningar! Så himla typiskt alltså.

Idag var det också tågförseningar och vissa turer ersattes med bussar. Allt går inte på räls :))

Fia tog på sig att svara de som undrade över tågen. Hon hade till och med meddelat i ett antal salar om detta.

Inge hämtade oss 16.20. Vi skjutsade Fia till Maria och så åkte vi vidare till ICA Maxi och veckohandlade. Träffade grannarna där. Sedan träffade vi en familj, som vi haft mycket roligt tillsammans med när Fia och deras dotter spelade fotboll och handboll ihop.

När vi kom hem, plockade jag in varorna med hjälp av Inge. Sedan gick jag till pappa en sväng. Allt bra med honom.

Här kommer en bild på värdinnorna, som Hejdlösa bilder tog innan den stora ruschen satte fart:



Fia står till vänster om "D" (sett härifrån). Jag står bakom "F–H". Jag och min kollega tog hand om de som inte hade några namnbrickor. Det ligger alltså drygt 1 800 namnbrickor på borden!!! De som inte har röda skjortor/blusar kom enbart och hjälpte till vid registreringen.

Jag måste bara lägga in en vinterbild också:


Den här bilden tog min man i förrgår!

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0