Så in i vassen trött

Säger bara: Varför är jag så himla trött efter dessa arbetsdagar? Jo, förresten jag begriper nog allt. För det första så väcktes jag av min mobil 2.58 inatt! Den var på alarm!!! Har jag lyckats fixa det med dessa d-a touchknappar??? Säkert så är det så. För jag tror inte att någon i familjen velat spela mig ett spratt. Var ju inte lätt att somna om eftersom in vanliga klocka ringer omkring 4.10.

Kallt var det ute också; -14,4 grader. Inge kom upp utan att jag behövde väcka  honom. Han skjutsade mig och jag var på jobbet före 5.45. Kollade lite  mejl innan jag satte igång med namnbrickorna.

Kollegan kom och hjälpte tll efter klockan 8. Jag tyckte det gick bra att köra ensam och föreslog att hon skulle börja med "Ö". Men hon trodde inte på det, så vi hjälptes åt.

Ringde pappa ca 9.20 och allt var bra med honom.

Dagen fortsatte och vi fick ont i våra ryggar. Fia ringde när hon var på väg till frissan och efter att hon var klar. Insåg att det var nog läge att packa ihop och följa med  henne. Hon kom klockan 13 och vi hämtade Inge. Var iväg och handlade lite.

Sedan åkte vi hem. Jag gick in till pappa och fixade hans TV.

In till oss. Men jisses alltså... jag är så himla trött nu så jag orkar inte skriva inte ett dugg mer. Natti på er mina vänner.

Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0