Ett d-a virus tog över min dator idag

Sovit supergott inatt och jag sov till ca kl. 7. Det får jag vara nöjd med. Gick upp och läste tidningen noga. Så himla skönt det är att ta det lugnt. Sedan till datorn och letade efter sr.se. Ville lyssna på "Ring så spelar vi". Och det hittade jag. Dagens kändis-programledare var Martin Timell. Vilket smittande skratt den mannen har. Jag skrattade gott vid flera tillfällen.
Fia kom upp och hon åt sin frukost. Inge kom upp ca 9.30 och då var Fia på väg att åka till fotbollsträningen.

Inge och jag åt frukost, men först ringde jag ju till pappa. Allt var bra med honom. Sedan tog jag en dusch och det var skönt.

Gjorde mig iordning och så lagade jag ett par strumpor till pappa.

Min faster ringde 11.30 och hon sade att hon inte behövde handla något idag. Jag kan ju inte tvinga henne att följa med, utan det känner hon själv. På tisdag  har hon frissabesök + fotvård och då tar hon en taxi. Så försöker hon handla lite.

Fia kom hem från träningen ( 8 tjejer idag). När alla var klara, åkte vi med travet. Så tog vi en sväng. Köpte mjölk till pappa och till oss.

När jag skulle in på netlog.se omkring kl. 16, fick jag virus!! Ett virus som jag inte kom åt. Jag fick ringa Bredbandsexperten, som tog hand om det. Tack snälla!!
Därefter skaffade jag "säker bas" till den här datorn också. Fy för dessa virus, som letar efter bra sidor.

Medan datorn sökte igenom, ringde jag Neta. Vi har inte pratats vid på mycket länge. Kommer att ses i början av februari!

Är superglad att jag fått ordning på datorn!



En märklig vinterhimmel. Obs. Klockan är 14.04!!!



Och åt andra hållet såg himlen ut så här! Nog är det helt otroligt!!!


Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0