Var på nollan mitt på dagen

Snöade massor här hos oss när vi gick till garaget, men när vi kommit en bit, så slutade det. Märkligt alltså.
Full fart på jobbet. Fått tillbaka en rapport och mina rättningar godkändes. Himla skönt alltså. Även RT-rapporten låg på mitt bord och jag igenom den.
Men jag hade lite annat som jag var tvungen att göra först. Och författaren hade inte tid heller. Men till slut så satte vi oss. Då upptäckte jag att det fattades en lägesrapport (en bilaga). Vi förstod ingenting och började gå igenom "portföljen". Till slut kom vi på att det blivit något missförstånd så vi löste det. Jag upptäckte också felnumrering av rubrikerna. Tack och lov att man ser sådant innan den är tryckt.

Ringde naturligtvis till pappa och allt var bra.

Fia skjutsade Maria till jobbet ca 6.30 imorse. Avgasröret smällde ju till och gick sönder i torsdags på Marias bil. Så himla trist.

Jag blev hämtad av Fia kl. 15. Vi åkte direkt till träningen. Nu jädrans börjar vi igen. Måste ju tag i det någon gång. Och jisses så skönt det var efteråt.

ICA Maxi bombhotat, så vi fick köpa mjölken på Coop när vi åkte hem. Snöade då också.
In till pappa med mjölk till honom. Allt var bra. Men han hade ringt till Inge idag och yrat om att det var val. Inge talade om för honom att det är först i höst. Klart att det blir rörigt för honom.

Fia gjorde pizza och jag tog en dusch under tiden. Efter maten diskade jag och Fia tog en dusch.



Vår "matargata" igår. Gillar när det är vinterväg :))



Rådjur som gått i snön.

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0