Skönt att det är fredag imorgon

Mår si så där. Svider i halsen och lite snuvig, men jag har ingen feber! Har orkat med alla göromål på jobbet och det känns skönt. Men jag måste ju säga att det är skönt att det är fredag imorgon.

Har haft många bollar i luften hela dagen och det gillar jag. Naturligtvis ringde jag till pappa. Det får jag ju inte glömma.

Fia skulle träffa några tjejkompisar och luncha ihop med dem. Sedan skulle hon hämta Maria och så ikväll ska hon och Tove till Simhallen.

Inge ska snart hämta Samuel och så ska de på ishockey tillsammans med Maria, Casper och Lasse. Skönt att jag tackade nej, för som jag känner mig nu, vill jag inte gå på hockey.

Inge hämtade mig strax efter kl. 15. Han hade varit på möte på Industrikompetens så han kom direkt därifrån. Vi åkte till Maxi och handlade. Gick kanonbra.

När vi kom hem, halkade jag och slog i rumpan. Men det gör inte ont. Är ju så mjukt med all snö.

Jag hoppas verkligen att Inge ska hitta något jobb. Ni som läser detta kan ju tänka på min man om ni hör något om lediga arbeten; typ chaufför, arbetsledare, logistikjobb....

Kramizzar!


Kommentarer
Postat av: Sickan

Tjohej vännen!



Dim man kommer säkert att få ett jobb :)

Jag håller tummarna :))

Kraam

2010-02-05 @ 16:17:05
URL: http://sickan55.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0