Så höll jag på att glömma igen....

men det gör väl inte så mycket om jag skulle glömma att skriva här. Verkar ju inte att vara en välbesökt sida och aldrig några kommentarer. Så jag skriver nog rätt så trist......

Var i alla fall med i bilen när vi lämnade tipset. Snorig och ont i huvudet.

För övrigt så ringde jag min faster och berättade för  henne att jag var genomförkyld och att jag inte ville smitta henne. Det uppskattade hon och hon avstod från handlingen idag.

Pappa, däremot, var glad att se mig på benen som han uttryckte sig. På benen var jag ju igår också, men jag gjorde ingenting.

Och det har jag inte gjort idag heller. Inge dammsög och jag gjorde ingenting. Jo, jag var och fyllde på fågelautomaten. Man måste ju tänka på de små djuren också.

Fia varit och tränat tjejerna. Sedan har hon suttit vid tidtagningen i fotbollshallen tillsammans med en gammal kompis från gymnasiet (Sofie). Hon sover över här förresten.

Nu ska jag snart stänga ner datorn och krypa ner mellan lakanen. Längtar verkligen efter min sköna säng nu. Har ont i bihålorna och vill inte ha bihåleinflammation.

Kramizzar!!

Blir en bild på vår väderkvarn:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0