Fredag igen :))

Som du säkert känner till, så är fredagen min favvodag. Men inte när jag somnar redan någon gång mellan 19.15-19.30! Det är inte kul alls. Men det beror nog på att jag slappnar av så till den milda grad, just för att det fredag. Så idag har jag försökt att ställa in min kropp på en helt vanlig dag (en vardag mitt i veckan). Får se om jag lyckas.....

Har  jobbat med massor med olika projekt idag och det är ROLIGT! Man måste bryta av emellanåt och göra något annat.

Givetvis så ringde jag pappa och allt var bra med honom. SKÖNT!!

Sedan har både döttrar och man ringt mig :)) hehehehe det gillar jag... känner mig värdefull liksom :))

På förmiddagen satte det igång att regna så in i den. Hemskt och bra samtidigt. Hemskt om det fryser, bra för snön smälter undan.

Visst var jag till vårt bibliotek och registrerade tidskrifter. Missar ju inte det om jag  kan. För det är roligt att registrera och kolla se att det stämmer.

Mer om denna dagen då???

Inte mycket, men lagom så att säga. Fia hämtade mig kl. 14,30 (ja, jag gick lite tidigare och det gjorde jag med gott samvete). Åkte direkt hem och jag gick in till pappa. Han var lite "off" just då. Kan ju förstå honom. Det är väl inte roligt att gå fram och tillbaka mellan hemmets väggar.
Sedan in och bytte om och därefter ut till fågelautomaten och fyllde på. Lade även ut äpplen, som jag hoppas att rådjuren kommer och äter upp.

Ikväll har vi ätit biff och stekt (fryst) färskpotatis. Gott var det. Brorsan ringt och det var jätte bra. Vi redde ut några frågor som jag hade.

Än är jag vaken, men orolig för att John Blund ska komma med sitt sömnpulver. Vill ju inte det :))

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0