Toksnöade

Imorse när jag upp så toksnöade det verkligen! Hittar inget bättre uttryck. Tänk dig att det ösregnar ute! Regnet kommer mycket fort. Så var det imorse fast det var snö istället! Som ett draperi utanför förnstret. Det slutade så när vi åkte var det uppehåll. Men då hade saltet börjat tränga upp och det var hemskt moddigt på vägarna. Tycker nog att plogningen är eftersatt just nu (i alla fall på vissa vägar).

Vart lagom på jobbet. Jag har plockat med massor av olika saker. Ringde pappa och allt var bra!

Var till biblioteket och tog gårdagens tidskrifter. Dagens får vänta till imorgon.

Mulet ute och ett tag var det på nollan.

Fia kom till jobbet ca 13.25. Jag fick en rapport för redigering.

Fia och jag gick kl. 14. Hämtade Marita och så skjutsade vi hem henne! Därefter till stan där Fia köpte hårspray. Sedan till Hemköp och handlade lite. In till pappa när vi kom hem. Hade köpte lite åt honom också.

Åt lite när jag kom in. Inge satt vid datorn. Kollade sedan på "Hem till gården". Fia åkte till Maria. De skulle äta Tacos och ha en myskväll med barnen. Jag duschat. Pappa ringde när jag var klar.

Just nu ser Inge på handboll. Snart är det ishockey.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0