Goa Carin

Tror du att jag kunde sova imorse? Nej, då jag vaknade redan omkring 3.30. Tvingade mig verkligen att somna om!! Helgerna är ju till för vila! Det måste väl min kropp snart förstå! Jo, jag somnade om!!! YES!! Vaknade ca 6.25. Då gick jag upp för jag förstod att man lurar bara min kropp en gång, inte två! Kollade på temperaturen och det var -7,4 grader! Satte mig vid köksbordet och läste tidningen. Så himla skönt att få sitt vid köksbordet i arla morgonstund och läsa tidningen. Blir ju något helt annat mot vardagarna, då den inte kommer innan jag åker! Slöa tidningsbud? Njae, jag vet inte. Ett tidningsbud som inte vill vända på rutten.

Efter tidningen så blev det datorn. Vid 8-tiden ringde Maria och undrar om Casper kunde komma till mig!





Naturligtvis fick han komma till mormor! Och han var så söt för han började vinka innan han såg köksfönstret! Vi pratade lite. När Fia öppnade dörren, blev hon jätte snopen över att se Casper. Inge kom upp och han hade hört samtalet med Maria och visste alltså att vi hade ett barnbarn här.

Frukost, men inte för Casper, som hade ätit.

Jag ringde pappa innan frukosten och allt var bra!

Maria kom och hämtade Casper strax efter klockan 10.

Jag duschat och då ringde Carin, men jag sade till Fia att skulle ringa upp när jag var klar!

Fia åkte till tjejernas träning.

Jag ringde Carin och hon hade läst min blogg från igår! Hon och döttrarna hade skrattat gott.
Vi pratade om hur det varit de senaste dagarna och hur hon upplevde det när Jan somnade in. Det var precis som när min mamma dog. Det blir ett lugn som man ser.

Fia kom hem ca 12.30. Vi åkte sedan med travet och så tog vi ett varv. Var även till NetoNet, där Fia köpte en plattång och så till Ö & B. Det fanns harpluttar eller harskitar där!! YES!!!

Var in till pappa när vi kom hem och jag ska in lite senare och stänga av hans frys. För imorgon ska jag frosta ur den mellan maskinerna!

Vill verkligen framföra mitt stora TACK till Fia, som idag hjälpt mig med att ändra utseendet på min bloggsida! Du är helt otrolig!!



Varit lite sol idag och än så länge ingen nysnö!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0