En kort blogg idag

Imorse var det -9,2 grader! Men so what! Förra veckan var det ju betydligt kallare :))

Full fart på jobbet och då menar jag verkligen full fart! Många bollar i luften och då trivs ju jag som bekant.

Ringde pappa efter att jag löst av i växeln/receptionen. Allt bra med honom. Sedan hann jag med biblioteket också.

Skickat en rapport på tryck och fått en klar. Ska bara skicka den imorgon.

Inge och Fia var och hämtade pengar. De skulle köpa TV-tidningen till pappa och lite annat.

Mulet ute och mellan -1 och -2 grader.

Fia hämtade Marita och mig klockan 14. In till pappa och allt var bra. Fia åkte till Caspers fritids där det var "drop-in-fika".

Jag kollat på "Hem till gården" och ätit lite. När jag sett klart, satte jag igång att jobba. Skickade nämligen hem en rapport. Gjorde inte hela rapporten, men jag jobbade ca 2 timmar.

Fia och Casper kom hem under tiden och lite senare kom Tove och Thomas och hämtade honom. De är hos Thomas inatt.

Fia har fixat kycklingfilé och bacon. Tar med mig till jobbet imorgon. Mums!!!

Nu är det -5,8 grader  ute. Ska fortsätta att se på Jamie Oliver nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0