Nästan sommarvarmt

Imorse regnade det när jag kom upp, men det var drygt 8 plusgrader! Jag hade bilen idag, så jag brydde mig inte om att starta upp min dator utan åkte till jobbet när jag var klar! Var där 5.10!!! Gick in på tryckeriet och hämtade en rapport som var klar. När jag gick tillbaka, hade Tommy i vår restaurang kommit. Han undrade vad jag gjorde där och jag ställde samma fråga till honom :) Skönt att veta att det fanns någon mer.

Full fart med jobbet. Skrev offentliggörandebrevet och sedan delade jag ut rapporten till de som skulle ha den.

Fortsatte sedan med att göra en deltagarlista till RT-dagen. Nu är vi nog nöjda med antalet deltagare. Ska ringa på måndag och bekräfta än en gång samt berätta om möbleringen.

Ringde pappa efter fikat och allt var bra. Han var redo för tandläkaren kl. 13.30!

Jag fortsatte sedan med att kolla tillbakstudsar vid elektroniska utskick.

Idag var det en medarbetare som gick i pension. Jisses alltså, det känns för nu har det varit många pensionärer. Nästa år blir det nog ännu fler. Det roliga med den killen, som gick idag, var att han bjudit in gamla pensionärer. Så himla kul att se många av dessa!

Solen har lyst, men det blåste naturligtvis massor.

Arbetade till 12.30. Hem och pappa var klar. Han hade borstat tänderna, bytt skor och kammat sig. Han är faktiskt duktig, tro inte annat.

Det var ju lika bra att åka, ifall de fått något återbud :)) Är ju så himla kul att sitta i ett väntrum...

Pappa kom in 13.40 och då gick jag ner i centrumet. Träffade en granne, som köpte en mjukglass. Så jag passade på att köpa en jag också. Gott var det!

Så var det dags att gå tillbaka till tandläkaren. Pappa var klar och jag betalade. Han fick en tid till tandhygienisten i juni.

Hem med pappa och Inge kom! Vi åkte till Maxi och handlade. Köpte 5 frysta rätter till pappa för 98:- bland annat.

Hem och in med varorna. Därefter till pappa. Han vilade för han hade inte sovit så mycket inatt.

Inge och jag käkade lite. Diskat och plockat lite. Ja, Inge hade dammsugit, så det slapp jag.

Pappa ringde och sade att elementen var iskalla. Samma här! Så jag ringde felanmälan för inte sjutton kan de stänga av värmen redan?????  Den ska baske mig vara på till den 15 maj (minst).

Fia kom hem omkring klockan 18. Hon har haft en bra dag!

Imorgon är jag ledig och det ska bli så himla skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0