Hemma från Göteborg

Ja, så var jag hemma igen efter resan till Göteborg. Igår var det, som jag skrev igår, mycket trevligt. Idag var väl inte seminariet något som direkt innebar en kick för mig och min kollega. Ingen sådan där "AHA-tanke" poppade upp. Så vi frågade vår chef om vi fick fritt på eftermiddagen och det fick vi. Flexade alltså. Oj, vad vi promenerade runt i Göteborg. Vi var nog överallt (känns det som). Och växlande väder upplevde vi; snö, hagel, regn och så sol. När solen lyste, var det kanonskönt.

Ja, nu sitter jag här  hemma vid min stora dator. Och den älskar jag verkigen. Fia hämtade mig på Centralen.

Är så trött, så jag ska snart lägga mig!

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0