Aprilväder

Wow, så trött jag var imorse. Sovit som en stock hela natten. Lite vitt på backen och en halv minusgrad. Aprilväder kallas det för. Och jag säger som så: Det blir inte varmt förrän snön kommit ner! Så kom nu!!!!!!!!! SNÄLLA!

Haft lagom att göra på jobbet, men hade gärna haft lite mer. Vill inte ha dessa "döpunkter".

Personalmöte kl. 14 och det skulle hålla på till kl. 15. Men idag gick det fort! Vi var klara 14.35. Satte  mig då i receptionen en stund. Övning är ju aldrig fel. Snöade förresten massor under mötet.

Har även varit på biblioteket idag och gjort tidskrifter.

Inge hämtade mig kl. 15. Till ICA Maxi. Idag kom vi på direkt vilka middagar vi ska  ha. Skönt det. Köpte 5 frysta rätter till pappa.

Regnat en del igen. Ja, nog är april en lurig månad.

Hem och in med varorna. Så gick jag till pappa med hans varor. Vi pratade en stund. Han skulle se på Landgång på SVT 1 klockan 20.30 och han var rädd att glömma det. Men jag lovade att ringa och påminna honom.

In och käkade lite. Diskat. Fia kom hem ca kl. 17. Så ringde pappa och undrade över TV:n. Jag sprang in och hjälpte honom samt förklarade. Alltså det är hemskt när hjärnan inte hänger med. Han är så med på vad jag säger när jag är hos honom, men så fort jag försvunnit så glömmer han.

Jag duschat ikväll. Fia gjort iordning mat till imorgon. Jag kokade riset och så fick jag diska :))

Men jisses så trött jag är! Fattar nada alltså. Imorgon ska jag till Vårdcentralen och kolla min utslag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0