Ännu en natt med lite sömn

Sovit dåligt även inatt, så 3.50 var jag uppe. Det var -2 grader ute, men det spelade ingen roll för jag tog ju bilen idag (pappas bil). Var på jobbet 5.30. Lagom med arbete som väntade på mig.

Växeln mellan 9.30 till 11.30.

Inge och Fia varit och tvättat vår bil på jobbet idag (alltså mitt jobb).

Jag åkte 12.30. Gissa om det var skönt att få göra det idag! Hämtade pappa och så åkte vi till tandläkaren. Han hade tid 13.30 och kom in 13.40. Klar på 25 minuter. Hem och hjälpte pappa av med jackan. Sedan in till mig. Bytte om och sade att jag skulle klippa ner pappas Clematis. Fia följde med! Hon hjälpte mig att slänga riset. Pappa blev så himla tacksam :))

Därefter en kopp kaffe och sedan gick jag och Fia 2½ km-spåret. Hade bra tempo, men så mötte vi ett par med en hund och då blev vi ståendes och pratade.

Duschade när vi kom åter. Fia fixade maten. Hon är bara bäst på att fixa kycklingfiléer med vitlök :))

När vi hade ätit diskade jag och Fia duschade.

Inge letar febrilt efter jobb på datorn och nyss hittade han ett som han ska söka.

Känner inte för att skriva mer idag! Har liksom ingen inspiration!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0