Blåsigt

Jaha, så har då tisdagen snart gått. Inge skjutsade mig till jobbet imorse. Fy så mörkt det är när vi åker iväg.

Har varit lite lugnare på jobbet idag och det tycker jag absolut inte om. Vill ha massor så att man känner att man gör nytta. Visserligen var jag till vårt bibliotek och där finns det ju jobb :) Kommer snart mer rapporter för redigering, men det värsta är att då kommer väl alla på en och samma gång.

Allt var bra med pappa när jag ringde honom.

Blåst idag, men solen var framme en stund. Och så har det även regnat. Ja, man kan väl säga att det varit en höstdag.

Inge hämtade mig klockan 15. Vi var och köpte lite mjölk. Jag gick in till pappa när vi kom hem. Han såg på TV. Och jag berättade för honom vilka kanaler det var ikväll, men sade fel. Så jag måste snart gå in till honom och rätta till misstaget.

Har gjort en blomkålsgratäng och så har jag nu kokoskakor inne i ugnen. Har ätit av gratängen och det blev gott.

Fia fick rycka in idag och hämta barnbarnen från Fritids samt laga mat till dem. Nu ikväll är det fotbollsträning med småtjejerna.

Jisses så mörkt det är ute och klockan är bara 17.40. Det blir kanske mer regn?

Nej, nu känner jag att jag varit duktig som bakat enligt LCHF-metoden och även gjort blomkålsgratäng enligt samma metod.

Ska springa över till pappa och ändra TV-kanalen!

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0