Inte ett dugg bättre

Vaknade ca kl. 7 imorse och tog tempen. Den visade 37,7!!! Luften gick ur och jag somnade om en stund. Fattar inte, men jag orkar ju ingenting. Hade bokat tvättstugan mellan 7 och 12, men jag orkade inte gå ut och avboka och förresten så går det inte efter att klockan slagit 7.
Gick upp ca 9.05 och då tog jag en dusch, men det var inte skönt. Åt sedan lite, lite frukost. Höll på att somna vid köksbordet! Jag lyder mig inte själv eller hur jag ska uttrycka mig. Inge sov till ca 9.50. Då hade Sofia ringt. Hon sov kvar hos Maria och barnen igår. Pappa ringde för han hade inte tid när jag ringde 9.30. Allt bra med honom.

När Inge var klar, gick han till pappa och hämtade dosetten + blodtrycksmedicinen samt tvättunnan.
Inge och jag hjälptes åt att tvätta här  inne.

På eftermiddagen kollade jag på Easter Parade med Fred Astaire och Judy Garland. En helt underbar film! Inget våld, bara mysig.

Fia kom hem och vi pratade en stund. Hon och Inge kollat på fotboll. Jag lade mig och läste, men det dröjde inte förrän jag sov. Vaknade av ett illvrål! Det var Fia, som jublade när Åtvidaberg gjorde mål. De är tydligen klara för spel i Allsvenskan nästa år.

Nu ska jag snart äta lite. Klockan 20 är det dags för "Ensam mamma söker" och sedan är det natti igen. Får ringa vårdcentralen imorgon igen.

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0