Aj, aj, aj

Var på jobbet 5.45 imorse och det var Inge som skjutsade mig. Satte igång med en rapport på engelska. Kom in lite nya prenumeranter under  tiden samt beställningar. Efter fikat ringde jag pappa och allt var bra. Hemma städade Inge och Fia. Efter städningen fixade de en TV, som vi faktiskt fick på försäkringen. Solid gav med sig.

Ja, jag har känt mig som en bläckfisk på jobbet. Alla drar i mig. Vid lunch började jag frysa massor igen.

Tänkte att det kanske var bäst att ringa och be någon hämta mig. Men då ringde Maria och när hon fick höra om TV:n, så ville hon ha Fias gamla. Hon skulle bara på kvartsamtal med Toves fröken och sen hämta mig. Det var bara det att hon kom inte förrän 15.10!!!

Hem och hon lastade in TV:n i sin bil. Jag gick in till pappa, som kollade på tennis. Så  han var inte särskilt pratsam

Alltså jag är så trött nu ikväll så det är sanslöst. Värker längst ner i ryggen och är orolig för att det är något annat skit som satt sig.

Vad gäller vaccineringen mot svininfluensan, så blir det vårdcentralen nästa vecka.

Sorry alla, men jag orkar inte skriva mer!


Kramizzar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0