LFC tog SM-guld! Hurra, hurra, hurra för tjejerna

Somnade vid midnatt och så vaknade jag omkring klockan 3! Var klarvaken! Nej, jag ljuger inte. Det var verkligen svårt att somna om. Till slut, någon gång efter 5.30 så slumrade jag till och vaknade igen vid 7-tiden. Då var det bara att kliva upp. Gjorde mig iordning, tog min antibiotika och gick sedan till tvättstugan. Skönt att det är ljust ute :))

Satte mig sedan vid datorn till det var dags att gå ut igen. Då hämtade jag även pappas tvätt. Han är så tacksam för min hjälp. Jag är glad att jag kan hjälpa honom.

Fia och Inge vaknade sedan och då följde Fia med till tvättstugan. Hon hade inte så himla mycket heller.

Frukost och disk. Fia åkte och hämtade Tove o Casper. De var och kollade en stund på Filbyter Cup i ishallen.

När jag var klar i tvättstugan, satte Inge och jag igång att fixa på baksidan. Lade pressenning runt altanmöblerna och grillen, klippte ner höstfloxen och gjorde höst/vinter. Caspers traktor ställde vi ner i förrådet för vi vill ju inte kasta den. Tänk vilket fynd vi gjorde där :)) Glömmer nog aldrig det. Kunden har ju alltid rätt och det stämmer. Affären hade prissatt fel. Denna traktor med släp borde ha kostat 850:- men det stod 350:- Jag gav mig inte och jag fick den för det priset som stod på varan.

Bar även upp dynorna till altanmöblerna på förrådet. Sedan blev det lite lunch. Fia kom hem. Hon jagade familjebiljetter till hockeyn ikväll, men de var slut. Maria och barnen hade så gärna velat följa med, men det får bli en annan gång. Så Inge och Fia är nu iväg och kollar på LHC-MoDo. Jag vågar ännu inte sätta mig i hallen pga. kylan.

Och idag blev LFC svenska mästare. Vad kul och så blev de cupmästare tidigare. Det är de värda tjejerna!

Har varit inne hos pappa och satt in TV-kanalen åt honom. Nu säger jag: Heja LHC!!! Se till att vinna även idag!



Den här bilden tog vi förra året. Ljuset i mitten är till vår son Henrik. Jag hade en likadan bild i år och ljuset ställde jag på ungefär samma plats. Saknar dig vår son!

Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0