Efter jobbet var det veckohandling

Imorse var det lite kyligt ute. Inge skjutsade mig och det är jag så tacksam för. Fortsatte med RT-projektet. Men så bröt jag en stund för en rapport var klar att skickas ut. Och innan den skickas är det massor att göra. Den ska förberedas för webben och en massa annat.

Näe, idag har jag visst ingen inspiration. Vad jag gjort på jobbet, spelar ju egentligen ingen roll. Jag har ju jobbat för sjutton. Och ringt min pappa har jag också gjort.

Mina tankar far väldigt ofta iväg till mina goa vän och hennes familj. De förlorade ju en dotter för snart 3 veckor sedan.

Fia kom ca 13.40. Jag hade köpt mat åt  henne, som hon skulle ha med till jobbet. Det var revbensspjäll, potatis och sås.

Jo, Fia har ju klarat matten (matte-B). Hon blev godkänd så nu ska hon skicka in betyg och ansökningar till en massa högskolor. Hon vill bli sjuksköterska. Heja, heja, heja... älskade gumman!

Inge hämtade mig kl. 15 och vi åkte till ICA Maxi. Nej, ingen ost idag. Jag köpte så stor bit förra veckan så den räcker än hehehehe

Handlingen gick kanon och så var jag och köpte glögg. Mums alltså så gott det är med lite glögg på fredagskvällen.

Var in till pappa och pratade en stund efter att jag plockat in varorna. Han ska se på ishockey ikväll på TV:n, så jag satte in rätt kanal åt honom.

Nyss ringde jag till Maria. Det var Tove som svarade och hon mådde toppen. Skönt att hon inte blev dåliga av vaccinationen.

Ja, snart ska jag se på Aftonbladet eller Expressen??? Vet inte om jag ska se "Mammas pojkar" eller "SOS Gute". Tror att det blir "Mammas pojkar". Det är ju så bra nu för tiden med att man kan se missade program på datorn.



Sommaren är ju förbi, men det kan vara skönt att se tillbaka på den sommar som var. Den här bilden är från Göta Kanal (Bergs slussar).

Kramizzar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0