Det var tisdagen det

Gick upp 4.20 imorse för jag insåg att det skulle ta lite att fixa håret. Jag ser verkligen för hemsk ut efter nattens snurrande i sängen. Sover jätte dåligt och svettas gör jag. Men faktiskt så fick jag ordning på håret rätt så snabbt :)

Åt sedan min frukost och så blev det datorn en stund. Tidningen kom och då läste jag den. Väckte Inge 5.20 och så tog vi en kopp kaffe. Han skjutsade mig sedan till jobbet. Underbart alltså!

Satte igång med efterarbetet av det jag gjorde hemma igår. Totalt 52 personer som inte fick den utländska tidningen pga. att jag var sjuk. Men idag skickade jag iväg till dem också.

Ringde och grattade Casper på namnsdagen! Det är ju Hugo idag. Och jag grattade även Inge imorse för även han heter det. Nu duggar väl  hans namnsdagar tätt om  jag inte minns fel. Tur att vi bara säger "Grattis". Men Casper han tyckte att jag skulle köpa en present åt honom.

Ringde pappa vid 9.30-tiden och allt var bra. Gick därefter till vårt bibliotek, men det var bara ett par tidskrifter, så de får vara till imorgon.

Fia ringt! Hon hade gjort matte-prov idag igen. Det ser ut som att hon blir godkänd vilket innebär att hon nu kan satsa på sjuksköterskeutbildningen! Grattis gumman! Jag är stolt över dig ska du veta och det är pappa också!

Fortsatte redigera en rapport och så skickade jag den till författaren när jag var klar. Fortsatte med adressregistret, där det finns hur mycket som helst att göra.

Efter lunch ringde Tove. Hon  hade varit på Allergicentrum och var jublande glad. Hon har inte astma så Bricanyl behöver hon bara ta när hon blir förkyld. Men hon ska akta sig för nötter. Thomas hade varit med  henne. Och så säger hon: Nu är jag jätte, jätte hungrig. Vi ska till MCDonalds :)) Underbara barn och barnbarn säger jag!

Jag arbetade till 14.30 då Inge hämtade mig. Vi åkte direkt till vårdcentralen där jag tog nya prover. Hur mycket folk som helst där. De flesta skulle vaccinera sig.

In till pappa och pratade en stund. Allt var bra med honom och det är jag glad för.

Sedan in och kollade mejl. Skrev därefter ett meddelande till vårdcentralen, där jag undrar lite över när jag kan ta influensavaccinet. Fick svar ca 18.40 av sekreteraren. Jag ska dit om en vecka igen och ta nya prover. Därefter ska jag träffa en läkare (inte samma som sist, men en mycket omtyckt, kvinnlig läkare). Hon ska ta ställning om jag kan vaccinera mig efter att hon sett provsvaren. Vilken service alltså!

Fia jobbar och hon ringde för en stund sedan. Hade sålt en produkt ikväll. Hon var så himla glad över det.

Jag har tonat håret ikväll och det är väl ett bevis på att jag mår bättre och bättre :))

Har även pratat med Maria nu ikväll. Allt är bara bra.

Nej, nu ska jag nog kolla lite på "Hemma hos mig".

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0