Nu är jag ledig :))

Äntligen är min julledighet här! Så underbart alltså. Och ännu skönare känns det nu när julklapparna är klara och bara julmaten återstår.

Var på jobbet 5.40 idag. Full fart direkt. Skönt att känna att man är ifatt och har koll på läget.

Ringde pappa och allt var bra.

Inge ringde och berättade att Jonas skulle komma och fika. Jag får träffa  honom på onsdag. Han är bara hemma till fredag, så det blir en kort med intensiv visit för honom. Sharmin är kvar i Malaysia så jag förstår ju att han vill tillbaka och fira lite jul med henne också.

Så rullade dagen på och Fia kom innan klockan var 15. Men hon hade varit och fotat lite vinterbilder utanför mitt arbete. Synd bara att inte solen lyste.

Vi kom  iväg lite efter kl. 15. Önskade alla som jag såg en God Jul :))

Var in och handlade på hemvägen. Sedan in till pappa. Han hade inte ätit mat så jag bad honom vänta. För vi hade rester som han kunde få. Det uppskattades vill jag lova. Han föredrar att fika och äta smörgås istället för att ta fram en fryst rätt :))

Sedan fikade Inge och jag medan Fia åt lite mat.

Nu njuter jag av att vara ledig i 13 dagar :) Imorgon ska jag med pappa till frisören. Men innan dess så hoppas jag att vi varit och inhandlat julmaten på ICA Maxi.

Kramizzar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0