Har jag misslyckats eller?

Ja, ibland känner jag mig totalt värdelös. Kan inte hjälpa det och därför undrar jag om jag har misslyckats. Försöker finnas till hands för flesta, men räcker ändå inte till. 

Idag var jag uppe vid 7-tiden och Inge kom faktiskt upp strax efter mig. Fia behövde jag inte väcka heller. Vi var i Tornby strax efter kl. 10. Köpte mig ett par träningsbyxor. Ja, jag lovar att de ska användas flitigt. Så for vi runt lite. Till slut kläcker Fia att hon vill till Stadium och köpa hockeyhandskar. Hon skulle med Thomas och barnbarnen till Stångebro. Och då ville hon spela hockey med Casper.

Snöat massor hela dagen och det gör inte mig något. Men jag vill absolut inte ha mildväder på detta.

Vi skjutsade Fia till Stångebro och inväntade där Thomas och barnen. Åkte och lämnade travet och sedan hem. In till pappa gick jag efter att vi kollat TV-kanalerna. Därefter gick jag tillbaka till honom.

Tog med hans tvätt in till oss och så har jag kört två maskiner. Kände att jag inte har någon lust att plumsa ut till tvättstugan imorgon bitti. För de  har inte plogat här och jag tror inte att de gör det inatt heller.

Skalat potatis och morötter. Inge stekt en stek.

Fia kom hem ca 15.00. De haft det bra.

Ringt min faster ikväll. Nu sade jag till henne på skarpen att vi hämtar henne på måndag  så hon får handla. Blir så trött ibland för hon "vill inte vara till besvär".

Har precis varit in till pappa och ändrat TV-kanal. Han fick lite stek, sås och potatis. Men ikväll skulle han äta omelett.

Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0